В студії ТРК Рось
Викладач разом зі студентами кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи та мистецтва Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького були запрошені в студію обласної телерадіокомпанії «Рось» у програму «Студія плюс».
Студенти Дар’я Соколенко, Тетяна Дмитренко, Інна Козленко розповіли чому саме вони обрали навчатись на кафедрі образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва. Що вивчають рисунок, живопис, перспективу, композицію, декоративно-прикладне мистецтво, історію мистецтв та інші дисципліни художнього спрямування, а також суміжні видавничо-поліграфічні дисципліни.
Студенти набувають майстерності художників-графіків, ілюстраторів, оформлювачів, дизайнерів друкованої продукції, дизайнерів інтер’єру, художніх редакторів. В університеті пізнають основи дизайн-освіти, розширюють, розвивають та удосконалюють власний естетичний смак, знайомляться з творчим досвідом майстрів, а також вчаться власноруч створювати красу, удосконалюють майстерність у різних художніх техніках.
Кандидат педагогічних наук, доцент Лілія Полудень зробила акцент на тому, що студенти та викладачі кафедри щорічно беруть активну участь у науково-дослідній роботі, є учасниками всеукраїнських науково-практичних конференцій, олімпіад, конкурсів та мистецьких проектів, проводять майстер-класи з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, гідно представляючи Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.
Сьогодні викладачі кафедри у пошуку нових ідей, форм і методів організації навчально-виховного процесу, вдосконалення художньої освіти, формування національної свідомості, розвитку нахилів, талантів і здібностей студентів. Невід’ємною частиною роботи кафедри є участь у культурно-просвітницьких заходах і акціях міста.
Кафедра образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького працює для тих, хто прагне знань, мистецького і духовного зростання.