Кафедра образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Артка-Зустріч: Олександр Коробко

7 квітня відбулась Артка-Зустріч з науковцем, волонтером та ентузіастом 3D-друку Олександром Коробко

Окрім різноманітних мистецьких практик традиційних, що пройшли випробування віками і тисячоліттями, наша кафедра образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва значну увагу приділяє сучасним технологіям. І це не пусті слова — студенти глибоко вивчають комп’ютерну графіку, техніки цифродруку, цифрову фотографію, тривимірну графіку та анімацію, самі сучасні мистецькі технології — виконують за допомогою їх дипломні та курсові проєкти тошо.Ці, та інші мистецькі технології є надзвичайно важливими у сучасному світі, де використання комп’ютерних програм та інших цифрових технологій зростає з кожним роком.

Вивчення сучасних мистецьких технологій дає студентам можливість використовувати нові технології у своїй творчості, розвивати свої здібності та навички, а також створювати унікальні проекти, що відповідають потребам сучасного світу.

Це також може допомогти студентам розширити свої можливості працевлаштування у майбутньому, оскільки комп’ютерні технології використовуються в різних сферах, таких як медіа, реклама, веб-дизайн та багато інших.

Отже, вивчення сучасних мистецьких технологій є важливим елементом навчання на кафедрі образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, який дозволяє студентам розвивати свої таланти та створювати унікальні твори мистецтва, які можуть стати важливим внеском у сучасну культуру.

Ми запросили на нашу зустріч видатного науковця та ентузіаста тримірного друку на Черкащині Олександра Коробка. Олександр Олександрович Коробко – кандидат сільськогосподарських наук, викладач кафедри біології, екології та агротехнологій, заступник директора по науковій роботі ННІ природничих та аграрних наук Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, гарант спеціальності 201 Агрономія, член волонтерського об’єднання «3D Кузня». Саме захоплення 3D-друком,зараз дуже допомагає в його волонтерській роботі у виготовлені необхідних для наближення Перемоги «об’єктів».

Олександр Олександрович розповів нам про технології 3D-друку загалом та зупинився детальніше на FDM-друці, як найбільш доступному для початківців.

FDM друк є однією з найбільш доступних технологій 3D-друку та має широкі застосування в багатьох галузях. Завдяки можливості працювати з багатьма видами пластиків, FDM друк дозволяє створювати об’єкти з різними властивостями, такими як еластичність, термостійкість, ударостійкість та інші.
3D-принтери, засновані на технології FDM, створюють шари – шар за шаром від низу до верху, нагріваючи та видавлюючи термопластичну нитку. Цей процес повторюється, поки об’єкт не буде завершено. Товщина шару визначає якість 3D-друку. Деякі 3D-принтери FDM мають дві або більше друкуючих головок для друку в декількох кольорах.Системи FDM працюють з багатьма видами пластиків, які мають різні властивості, такі як еластичність, термостійкість, ударостійкість, хімічну стійкість, а також деякі матеріали піддаються обробці з можливістю фарбування.

Для художників FDM друк може бути дуже важливим інструментом, оскільки цей метод дозволяє створювати 3D моделі своїх творінь, які можна розглядати з будь-якого кута і розміром, який бажає художник. Це може допомогти художникам розробляти ідеї та ескізи та оцінювати їх в 3D-форматі перед тим, як почати виконувати проект в реальному житті.
Крім того, FDM друк може допомогти художникам створювати прототипи своїх творінь, перш ніж вони перейдуть до виробництва в реальному масштабі. Це може допомогти зменшити витрати на виробництво та забезпечити більш точну реалізацію задуму художника.

Під час лекції, студентів ознайомили з видами друкарського обладнання, особливостями роботи, налаштування та варіантами слайсерів — програмних комплексів, що підготовлюють тривимірну модель до друку.
Звісно, найбільш захопливий момент чекав нас усіх в кінці, саме коли запрацював принтер і на очах почали створюватися в реальному середовищі об’єкти, коли відбувається перетворення віртуальних об’єктів на екрані в реальні фізичні моделі. Лекція затягнулась, бо всім було цікаво спостерігати за процесом створення моделі, що породило живий, непідробний інтерес до цієї справи.

Дуже вдячні Олександру Олександровичу Коробко за таку чудову та дуже корисну та просвітницьку справу. Певні, що це перше для багатьох знайомство буде корисним у майбутньому. У свою чергу надіємось на плідну співпрацю та подільний розвиток 3D-друку в стінах Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького і Черкащині загалом.

Поділитись у соцмережах

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com